Wednesday, December 10, 2008

Nu är jag här igen..!

Hej igen!
Såg precis att Emma också skrivit, va kul att det inte bara är jag som skriver, pinsamt nog upptäckte jag att jag skrivit en hel roman sist, hehe! Ska försöka skriva kortare i fortsättningen. Lovar. Men jag älskar verkligen att skriva, det är en av tusen saker som jag älskar.
Can´t help it!
Jag älskar också musik, tack och lov att vi har musik me i pjäsen, klarar inte en dag utan musik i örornen, förstår ni<3

I skolan ska vi spela upp en pjäs för föräldrarna, innan jullovet. Pjäsen heter Mormor Gråter (sök på den på youtube.com , den äger!) en komedi av Jonas Gardell. Och jag ska ju självklart spela mormor, därför att alla i min klass vet att jag går i teater, och det älskar jag! För då får man så bra roller, hihi! Tyvärr pratar inte mormor så mycket, men det handlar ju om henneXD



Kram å Puss på er allihopa från Elvira! Vi ses<3

No comments:

Post a Comment