Tuesday, December 9, 2008

En teaterapa här!

Halojsan bojsan Emma här.



Jag tycker att det är jätte kul att vi har en blog så att alla teaterapor i teatern kan skriva.

jag Emma L är nog en sådan människa som bara älskar att känna nervositeten i kroppen komma när alla i publiken kommer in och sätter sig i sina stolar. Jag tänker hela tiden att tänk om jag gör bort mig eller glömmer mina repliker men det bukar oftast gå bra.

Det som är det mest roligast med att spel teater det är nog repitionen innan premieren och när man sminkar sig och klär på sig sina kläder. Men det som är roligaste det är nog när man kan skoja och skämma ut sig totalt när man är med sina teater vänner alla är så grymt härliga och har en sådan bra personlighet. I LOVE THEATER.'



Ses igen skriver nog igen någon dag ha det bäst pussar och kramar.

No comments:

Post a Comment