Saturday, January 10, 2009

Sommar, Kompisar och Teater!

Tjena Tjena! Elvira igen.
Det va ett tag sen. Nu är det 2009 och skolan har börjat den 8/1-09. Tyvärr va jag sjuk sista dagen i skolan innan jullovet så jag missade filmen (filmen där vi spelar upp Mormor Gråter för föräldrarna), och julgodiset vi hade bakat och alla julklappar och... allt!
Men det gör inget.
Längtar ihjäl mig efter teatern! Jag längtar efter mycket just nu. En familj vi känner ska flytta till Tahiland i ett halvår. Idag åkte vi till Landvetter (utan att dom visste nåt!) och sa hejdå till dom för sista gången, dom hade precis lämnat sitt bagage och skulle åka upp för rulltrappan innan vi kom springande, hihi! Jag saknar dom kolosalt mycket! Men det är bara ett halvår... Nog snackat om det!
Vill att sommaren ska börja snart. Ni får längta med mig, så går det säkert fortare. Idag hörde jag till och med att fåglarna va tillbaka, gissa om jag blev glad!!
Men jag blir enu gladare om teatern börjar snart, så vi får sätta fart! Oj, det rimmade till och med..! Haha xD

Massa pussar och Kramar från Lilla Elvis<3

No comments:

Post a Comment